BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du økonomisk konsulent med flair for tal, serviceminded og har gode formidlingsevner? Har du samtidigt lyst til at arbejde i en afdeling med højt til loftet og godt humør? Så har du muligheden nu, for vi skal til at varetage flere opgaver og har derfor brug for netop dig.
Om jobbet
Vi får nye opgaver i B&U Staben og har derfor brug for en økonomisk konsulent med fokus på drift. I B&U Staben har vi et stærkt økonomiteam på seks medarbejdere, og vi skal nu overtage økonomiopgaver fra Dagtilbudsafdelingen, så derfor har vi brug for dig.
I B&U Staben finder vi mening i at hjælpe dem, der har brug for hjælp, når de har brug for det – vi understøtter hele forvaltningen, så andre kan lykkes med deres arbejde. På den måde er vi med til at skabe værdi for børn, unge og forældre i kommunen.
Det er en spændende stilling i et godt team, hvor arbejdsopgaverne har fokus på drift og understøttelse af vores institutioner og dagplejen.
Din primære opgave bliver at understøtte institutionerne og dagplejen i forhold til de administrative opgaver indenfor økonomi. Derfor er det vigtigt, at du først og fremmest har flair for arbejdet med tal og trives med at være servicemindet og har gode formidlingsevner. Herudover bliver dine opgaver blandet også: udsendelse og betaling af regninger, mellem-kommunale betalinger, udarbejdelse af budgetter, budgetopfølgninger og projektregnskaber.
Vi forestiller os at...
Det er vigtigt for os, at du har styr på tal, og at du har en god og alsidig viden indenfor kommunal økonomi. Derudover er du omgængelig, serviceorienteret og kvalitetsbevidst, og så kan du se muligheder og er nysgerrig på verden.
På vores arbejdsplads er der gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi prioriterer at være fleksible og giver mulighed for tilpasning til lige din livssituation.
Om os
I Staben skaber vi gennem service og rådgivning på et højt fagligt niveau værdi for hele organisationen. Vi understøtter forvaltningens kerneopgave til gavn for børnene.
B&U Staben fungerer som servicefunktion for Børne- og Familieudvalget, chefgruppen og fagafdelingerne: Dagtilbud, Familie & Forebyggelse samt Uddannelse & Læring. Staben består af 22 medarbejdere, der alle understøtter og rådgiver vores institutioner. Vores opgaver er bl.a.: økonomi, udviklings- og kommunikationsopgaver, juridisk bistand, personaleadministration, digitalisering, GDPR, og web
Ansøgningsfrist
16. juni 2024 og samtaler 24. juni 2024
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuldtid
Tiltrædelse gerne 1. august 2024
Har du lyst til at vide mere?
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Ina Fejring på mobil 22 99 25 05 eller mail: inafe@vejle.dk
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=22cb192e)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6054254