Personaleadministrativ medarbejder til Velfærdsstaben

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Kunne du tænke dig et job, hvor du hver dag gør en vigtig forskel for lederne på vores plejecentre og hjemmeplejedistrikter? Trives du i en administrativ rolle med masser af selvstændighed, hvor din ordentlighed og dit faglige blik er afgørende for organisationens daglige drift? Så grib chancen og få mulighed for at:

  • Opbygge et tæt samarbejde med vores mange dygtige ledere på seniorområdet
  • Indgå i et stærkt fagligt fællesskab med stabens personalekonsulenter og økonomimedarbejdere
  • Målrette dine i forvejen skarpe kompetencer inden for administration mod det personaleretlige felt

I Vejle Kommune har vi en ambition om at have en national førerposition i velfærdsudvikling. En ambition, der udspringer af visionen "Vejle med Vilje". Det betyder, at vi i Velfærdsforvaltningen arbejder målrettet på at have en høj kvalitet i vores tilbud og opgaveløsning, og at vi med åbent sind går efter at opkvalificere og finde nye løsninger på vejen frem mod fremtidens velfærd.
Det forudsætter, at organisationen understøttes af en professionel og servicemindet stab, der bl.a. kan bistå på et højt fagligt niveau i administrative og personalerelaterede forhold.
 Om jobbet
Du bliver den ene af to personalemedarbejdere i Velfærdsstaben. Teamet har en tæt arbejdsmæssig relation til vores tre personalekonsulenter og de af vores økonomimedarbejdere, der er dedikeret til seniorområdet. Dit arbejdsområde er bredt og giver gode muligheder for varierende opgaver. Dine vigtigste opgaver er:
  • Sagsbehandling – Vejledning, udarbejde af skrivelser, lønindplaceringer mm.
  • Deltagelse v. sygefraværssamtaler og tjenstlige samtaler
  • Vejledning samt udarbejdelse af barselsaftaler og senioraftaler
  • Vejledning om ferieaftaler samt fravær i øvrigt
  • Løn: beregning og gennemgang af lønkrav
Du skal selvstændigt hjælpe lederne med personaleadministration fra A til Z, men til gengæld har du en stor gruppe af dygtige kollegaer, som er klar til enten at hjælpe eller tage over, afhængig af opgavens indhold og kompleksitet.
 Din baggrund
Du har en kommunal administrativ uddannelse, en administrationsbachelor eller tilsvarende. Det er vigtigt, at du har grundig erfaring med og flair for administrative opgaver inden for personalerelaterede forhold fra ansættelse til afsked, og så skal du kunne kommunikere klart og præcist både i skrift og tale. Derudover er kendskab til Opus Vagtplan en fordel, men ikke et krav.
 Vi forventer, at
  • Du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt
  • Du kan håndtere vanskelige samtaler på en professionel måde
  • Du trives med en alsidig hverdag og kan bevare overblikket i travle situationer
  • Du har evnen til at undre dig og stille opklarende spørgsmål til refleksion og sikring af optimal opgaveløsning
  • Du har gode samarbejdsevner
 Personlige egenskaber
Du er god til at skabe relationer og virker tillidsskabende i samarbejdet. Du har en anerkendende, men også vedholdende tilgang i forhold til dine samarbejdspartnere. Du kan fastholde fokus på aftalte metoder og gældende retningslinjer, og med en naturlig autoritet tager du udgangspunkt i ledernes behov uden at give afkald på din faglighed. Derudover er du helt naturligt serviceminded og dialogorienteret, og gerne med en god portion humor.Om os
Du bliver en del af Velfærdsstaben, der er en stabsfunktion i Velfærdsforvaltningen, og som understøtter organisationen med blandt andet økonomi, IT, jura, HR, tilsyn, sekretærbistand, velfærdsteknologi, proces- og projektledelse, analyser etc.
Staben servicerer de to politiske udvalg Seniorudvalget og Voksenudvalget, chefgruppen og den borgernære drift. Derudover er staben opsøgende og på forkant med, hvad der kan understøtte og udvikle Velfærdsforvaltningen. Du får ca. 50 kollegaer.
I staben har vi et stort fokus på et godt samarbejde i en uhøjtidelig tone. Hos os er det naturligt at sparre på tværs for at sikre den bedste opgaveløsning for de borgere, som vi skal betjene. Vores hverdag er præget af en anerkendende kultur, en uformel omgangstone, godt humør og stort engagement.
Om arbejdet som administrativ personalemedarbejder fortæller dine kommende kollegaer:
"Det er en spændende stilling med mulighed for faglig udvikling, arbejdsopgaverne er alsidige hvor ikke to dage er ens. Det er vigtigt at kunne formidle sin viden og samtidig være lyttende og nysgerrig for at kunne rådgive og løse opgaven bedst muligt. I teamet er vi gode og ligeværdige kollegaer. Vi har høj faglighed og lægger stor vægt på ordentlighed, og så nyder vi det uformelle miljø, hvor det er godt, at vi imellem alt det faglige også kan have det sjovt sammen."
Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer ugentlig og ønskes besat pr. 1. juli 2024.
Arbejdsstedet er Skolegade 1, 7100 Vejle.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om ny løn.
 Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest mandag den 13. maj 2024.

Vi har ansættelsessamtaler tirsdag d. 21. maj 2024.

Vi benytter evt. cases i forbindelse med ansættelsen.
 Har du lyst til at vide mere?
Flere oplysninger kan fås hos:
  • Tobias Smal, chefkonsulent, tlf. 28 25 27 24, mail tobsm@vejle.dk
  • Ilvana Cesic Normann, administrativ personalemedarbejder, tlf. 23 65 93 57, mail ilvce@vejle.dk

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3122cc4b)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032629

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook