Personalekonsulent til Børne- og Ungeforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Kunne du tænke dig et job, hvor du hver dag gør en forskel for vores ledere ved at hjælpe dem med personalejuridisk assistance? Har du lyst til masser af ansvar og selvstændighed, frihed til selv at planlægge opgaverne og en stor kontaktflade centralt og decentralt i organisationen? Hvis du kan svare ja på de to spørgsmål, skal du endelig læse videre!

Du har nu alletiders mulighed for at blive en del af et team med høj faglighed og godt humør. Vi søger nemlig en erfaren og selvstændig personalekonsulent til staben i B&U.

Vi er tre personalekonsulenter og en leder, der betjener døgn- og familieområdet, skoleområdet og dagtilbud. Sammen med dine i alt syv kolleger i personaleadministrationen er du derudover en del af Staben i Børne- og Ungeforvaltningen. Staben har i alt 22 medarbejdere indenfor økonomi, udvikling, kommunikation, jura og personaleadministration.
 Arbejdsopgaver
Vi har en bred vifte af opgaver indenfor personaleadministration. Hvis du starter hos os, vil nogle af dine opgaver blandt andet være vejledning af og sparring med centrale og decentrale ledere i personalesager fra ansættelse til afsked. Derudover vil du skulle rådgive om alt det, der opstår under ansættelsesforhold, som:

- sygefraværssager
- rådgivning ved særlige ansættelser, handicapsager og fleksjob m.m.
- deltagelse og udfærdigelse af advarsler og afskedigelser
- forhandling med de faglige organisationer
- tolkning af overenskomster
- og meget mere
 Vi forventer
Det er vigtigt, at du har erfaring fra lignende stilling. Det er også en fordel med erfaring fra det offentlige – men ikke et krav. Vi er et team, der sætter en ære i høj faglighed, så det forventer vi også, at du har. Du har desuden gode kommunikative evner både mundtligt og skriftligt.

Derudover forventer vi:
- at du kan holde fokus på kerneopgaven
- at du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt
- at du bidrager med godt humør og en positiv indstilling – også når opgaven er "bøvl"
- at du har en relevant uddannelse
 Ansættelsesvilkår
Fuld tid
Tiltrædelse hurtigst mulig senest 1. maj 2024
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
 Vi tilbyder
En rummelig arbejdsplads med frihed inden for rammerne, gode kolleger med høj faglighed og mulighed for faglig udvikling.
B&U Staben er en del af Børne- og Ungeforvaltningen, der tæller ca. 5.000 medarbejdere inden for skole-, dagtilbuds-, døgn og familie- og myndighedsområdet. Forvaltningen er placeret på Vejle Kommune centralt i Vejle, hvor offentlig transport er en mulighed – det kan dog være en fordel at have egen bil til rådighed.
 Ansøgning
Ansøgningsfrist: 17. marts 2024.
Samtalerne afholdes 20. marts 2024.Har du lyst til at vide mere?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Lykke Andersen på mobil: 27 13 15 04 eller via mail: mande@vejle.dk
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=93495a0e)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994799

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook