polsktalende bogholder/administrationsmedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En af vores kunder søger polsktalende bogholder/administrationsmedarbejder.

Har du erfaring som bogholder har arbejdet med økonomi, og vil du gerne være en del af en mindre virksomhed, hvor det er dig, der er med til at sætte dagsordenen for arbejdet med regnskab og økonomi?

Vores kunde søger ny bogholder/administrationsmedarbejder til deres team i trekantområde. Virksomheden har ca 40 virksomhedskunder inden for flere forskellige brancher og af varierende størrelse samt over 200 privatkunder.

Med jobbet som bogholder/administrationsmedarbejder tilbyder de dig:

Afveksling mellem klassiske bogholderopgaver, mere komplekse regnskabsopgaver samt administrationsopgaver.

Frihed til at tilrettelægge din arbejdsdag og dit arbejde.

Humor, smil og uformel stemning.

Om opgaverne:

  • Daglig bogføring herunder finans, debitor og kreditor.
  • Fakturahåndtering.
  • Bankafstemninger og likviditetsoversigt.
  • Momsafregninger.
  • Løn bogholderi/indberetning.
  • Personaleadministration, refusioner m.m.
  • Bankafstemning.
  • Periodisering.
  • Debitoropfølgning.
  • Månedlig regnskabs rapportering.
  • Klargøring af materiale til måneds- og årsafslutning.
  • Telefonbetjening.
  • Kundeforespørgsler.

Du vil løse dine opgaver i tæt samspil med virksomhedens ledelse og statsautoriseret revisor

Dine mødetider er 8-16 mandag til fredag.

Hvem er du:

Gode kommunikationsevner på dansk & polsk (engelsk er et plus)

Dygtig bruger af office-pakken. Du skal have et godt kendskab til E-conomic og gerne være superbruger heraf.

De forestiller sig, at du har erfaring som økonomimedarbejder, bogholder eller lignende og gerne vil være en del af en mindre virksomhed, hvor du er med til at sætte rammerne for arbejdet.

Du er tryg ved at have en rådgivende funktion og synes om at have en afvekslende arbejdsdag med både klassiske rutineprægede bogholderopgaver og lidt mere komplekse regnskabsopgaver eller administrationsopgaver.

Det vigtigste i jobbet er, at du arbejder selvstændigt, er vant til at opsøge ny viden og finde løsninger.

Hvis du er interesseret i stillingen, så send ansøgning, CV og din forvente løn via mail hr@jobdenmark.eu senest d. 15. december. Har du spørgsmål til stillingen, kan du også skrive til os på samme mail.

Stillingen ønskes besat fra januar 2024 eller hurtigst muligt derefter.

Vi kalder løbende ind til samtaler, og ansætter når den rette kandidat er fundet.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=db2da957)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobDenmark, Nørrebjerget, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5945885

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook