BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med fødevaresikkerhed og arbejdsmiljø i praksis? Har du erfaring med at koordinere (Q)HSE-aktiviteter og sikre lovkrav og regler? Vi søger en QHSE Coordinator, der er dygtig til at arbejde struktureret og selvstændigt med fødevaresikkerhed og arbejdsmiljøopgaver.
Du bliver en del af et hold, der arbejder med et af de vigtigste områder i vores virksomhed – sikkerhed og arbejdsmiljø for vores medarbejdere, med særligt fokus på vores frontlinjemedarbejdere.
Du kommer i rollen som QHSE Coordinator helt tæt på dine kolleger i driften, og skal understøtte driften i at skabe mærkbare forbedringer.
Dine opgaver vil primært være på vores sites i Vestdanmark, hvor du skal:
- varetage opgaver inden for arbejdsmiljø og fødevaresikkerhed
- udføre administrative opgaver og rapporteringer
- gennemføre audits
- sikre overholdelse af lovgivning og interne retningslinjer
- bidrage til udvikling og implementering af QHSE-strategier
Din profil
Måske har du en relevant uddannelse inden for QHSE, arbejdsmiljø, fødevaresikkerhed? Måske har du erfaring med kvalitets- og arbejdsmiljøarbejde i rengørings- og/eller cateringbranchen?
For os er det vigtigt at ansætte den rigtige person, som passer ind i QHSE-teamet og i SERWIZ, og som i denne funktion ønsker at bygge oven på sine kompetencer.
Af natur er du imødekommende, ansvarsbevidst og har vilje og interesse for at lære. Du er ikke bleg for at dele viden og meninger, så vi sammen kan spille hinanden gode. Med den rette sparring skal du selv kunne sætte opgaver i gang. Du skal kunne arbejde projektorienteret, løsningsorienteret og selvstændigt.
Du skal kunne samarbejde med dine kollegaer på tværs af hele organisationen og bidrage til et fælles godt arbejdsmiljø.
Vi tilbyder
Du bliver del af en virksomhed i vækst, fuld af godt humør og gode kollegaer. Du vil indgå i SERWIZ' QHSE-afdeling, som er et team på 5, og du vil referere til Director of QHSE.
I QHSE arbejder vi med kvalitet, arbejdsmiljø, miljø og fødevaresikkerhed. Vi har en stor berøringsflade på tværs af hele organisationen. Her er gode muligheder for at udvikle sig både fagligt og personligt.
Du kan møde ind på et af vores kontorer i Søborg, Vejle eller Aarhus, og der er mulighed for hjemmearbejde noget af tiden. Vi tilbyder en løn, der modsvarer stillingens krav, pensionsordning, sygeforsikring og markedets bedste kantineordning.
Om SERWIZ
SERWIZ er en ejerledet, dansk virksomhed, som leverer Soft FM af høj kvalitet. Vi har 2400 medarbejdere, kunder i hele Danmark og nærmer os DKK 1 mia. i årlig omsætning.
Med et stærkt værdisæt som fundament - ’Being bold, Doing good, Taking care’ – tør SERWIZ udfordre status quo og skubbe til grænserne for, hvordan man i vores branche kan arbejde bæredygtigt, transparent og digitalt.
Det er vores mål at skabe ikke bare tilfredse, men glade kunder. Det opnår vi ved at være engagerede og nærværende i udførelsen af vores services og gennem tæt samarbejde med vores kunder, hvor vi taler åbent om udfordringer, muligheder og succeser.
Vi er medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening under DI, og vores medarbejdere har overenskomster og ordnede arbejdsforhold.
Og, ikke mindst, er vi Svanemærket, tredobbelt ISO-certificeret (9001, 45001, 14001) og medlem af UN Global Compact.
Ansøgning
Lyder stillingen som noget for dig? Så søg hurtigst muligt, da vi løbende behandler indkommende ansøgninger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Serwiz, Knud Højgaards Vej , 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5972327