BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at være en del af en økonomiafdeling, hvor sparring er i højsædet? Hvor vi bygger vores egne regnskabsprogrammer, så de passer til den måde, vi arbejder på, og hvor dine input gør, at vi hele tiden kan arbejde smartere?
”Du kommer til at arbejde internationalt, og vi har mangeartede opgaver af varierende kompleksitet. Så der er plads til, at du kan udvikle dig, hvis du har interesse i det,” fortæller økonomichef Claus Hansen.
Velkommen i Pharma Nords Administration og Regnskab
Pharma Nord er en af Europas vigtigste producenter af forebyggende kosttilskud og lægemidler. I alt er vi ca. 250 kolleger i Danmark, dertil kommer vores kontorer udenfor Danmark. I vores økonomifunktion i Vejle står 14 erfarne kolleger fordelt på reception, økonomiassistenter og controllere klar til at tage godt imod dig.
Med eksport til flere end 40 lande har vi et grundigt indblik i told- og momsregler og assisterer vores datterselskaber i økonomiske spørgsmål. Al vores viden står vi klar til at dele med dig, og du får selvfølgelig solid oplæring fra start, så du kommer godt ind i jobbet. Her står du aldrig alene.
Sørg for vores udenlandske datterselskaber
Sammen med dit team kommer du til at arbejde med Pharma Nords forretning såvel nationalt som internationalt.
Vi har 30 selskaber verden over, og du kommer til at varetage bogholderiet for flere af vores udenlandske datterselskaber. Det betyder også, at du får sparringspartnere andre steder i Europa, og at kommunikationen ofte foregår på engelsk.
Dine primære ansvarsområder og arbejdsopgaver vil være:
- bogføring, moms- og lønafregning
- månedsafslutning og deltagelse i aflæggelsen af årsregnskaber
- afstemning af koncerninterne mellemværender og samhandel
- forberedelse af betalinger og koordinering af godkendelsesprocessen
- backup på udvalgte områder i moderselskabsbogholderiet
- mindre receptionsopgaver, herunder besvarelse af telefon og modtagelse af gæster.
Arbejdssted: Pharma Nord Aps, Sadelmagervej 30-32. Vi foretrækker, at din transporttid til kontoret er på maksimalt 45 minutter.
Økonomibaggrund og flere års erfaring med bogholderi
Hos os er der plads til at være den, man er, så du skal kunne lide at arbejde teamorienteret og med mange forskellige typer mennesker. Desuden er det vigtigt, at du er god til at strukturere dit arbejde, da der er mangeartede opgaver på tværs af selskaber og lande samt deadlines, der skal overholdes.
Endelig forestiller vi os, at du:
- har en uddannelse inden for økonomi samt flere års erfaring, der har givet dig en veludviklet regnskabsforståelse og praktisk erfaring med de forskellige områder af et bogholderi
- måske også har deltaget i udarbejdelsen af perioderegnskaber
- behersker dansk/engelsk på et solidt niveau i både skrift og tale.
Til gengæld tilbyder vi et miljø, hvor vi går op i sundhed qua vores produkter. Derfor har vi også frokostordning med en masse sunde valg, pension og sundhedsforsikring.
Vil du arbejde sammen med os?
Så kan du sende en motiveret ansøgning samt CV til os senest den 8. april.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Claus Hansen, tlf. 7585 7400.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
PHARMA NORD APS, Sadelmagervej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6008738