RTC Transport er på udkig efter ny teamlederassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

RTC Transport er på udkig efter ny teamlederassistent

Som vores nye skarpe teamlederassistent i Vejle, skal du være med til at identificere- og løse udfordringer, og varetage de daglige arbejdsopgaver som følger driften på henholdsvist kontoret og lageret.


Din kommende arbejdsplads ligger i Vejle

Du skal arbejde i RTC Transports afdeling i Vejle, som både beskæftiger sig med møbel- og hvidevarekunder. Du vil komme til at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø, med en let omgangstone, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.


Jobbet – spændende opgaver og alsidige hverdage
I din dagligdag hos RTC vil du, fra tidlig morgen, møde mange forskellige mennesker og opgaver, hvor du kan se frem til en spændende hverdag, hvor der hele tiden kommer nye interessante opgaver til. Du vil have en daglig gang på driftskontoret, men størstedelen af din arbejdstid vil være på gulvet, hvor du vil servicere vores dygtige vognmænd og chauffører.

Vi tilbyder en arbejdsplads med et udfordrende og spændende arbejdsmiljø og meget passionerede og dygtige kolleger. Du kommer til at indgå i et stærkt team, hvor du vil få en hverdag med fart over feltet.

Dine primære opgaver vil være:

  • Ansvar for vores chauffører og vognmænd
  • Forestå at alle vogne afsendes rettidigt
  • Håndtering af ombytninger/reklamationer
  • ADHOC-opgaver
  • Diverse administrative hvidevare-/møbelopgaver, herunder besvarelse af mails, IT-registreringer og bookninger af forsendelser

Dig – du trives i højt tempo og er god til at kommunikere

RTC Transport har et højt aktivitetsniveau, og det er derfor vigtigt, at du trives godt med forandring og er omstillingsparat. Du er en struktureret person, der kan holde mange bolde i luften og forstår at prioriterer opgaverne, samt tage hånd om vores vognmænd/chauffører, og diverse administrative opgaver. Du skal være fleksibel, kunne samarbejde på tværs i afdelingen, og trives med frihed under ansvar.

Det ville være en fordel, hvis du både kan begå dig på dansk og engelsk i skrift og tale.

Derudover forventer vi at,

  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Du har ikke nødvendigvis ledererfaring i dag, men du har ambitioner og evner
  • Du er serviceminded, og får opgaver fra hånden
  • Du har Kendskab til geografien for Jylland og Fyn
  • Du er fleksibel og åben for nye udfordringer
  • Du er handlekraftig, beslutningsdygtig og engageret
  • Du er mødestabil
  • Du er i god fysisk form
Kunne det være noget for dig?

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer.
Arbejdstiden er 37 timer/uge i tidsrummet 05:00-13:00, hvor det vil være mandag til fredag den ene uge, og tirsdag til lørdag den anden uge.

Vi vil løbende gennemgå indkomne ansøgninger og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe til afdelingschef Tina Eldal på tlf.: 3016 5949.

Derfor - hvis du vil være en del af RTC Transport A/S, så send din ansøgning samt CV via knappen "Søg stillingen" til højre. Vi glæder os til at høre fra dig!



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

RTC Transport A/S - Vejle, Sadelmagervej , 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6002666

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook