Sagsbehandler i hjælpemiddelteamet som barselsvikar i Vejle Kommune

dato



Har du interesse for og eventuelt også erfaring med hjælpemiddelområdet? Kunne du tænke dig en spændende stilling i et velfungerende team? Så søg vores ledige stilling som barselsvikar i Hjælpemiddelteamet.
 Om jobbet
En af vores sagsbehandlere i Hjælpemiddelteamet går på barsel sidst i marts 2025. Vi har derfor et ledigt barselsvikariat på 37 timer om ugen til besættelse d. 1. marts 2025.

Du vil indgå i Myndighedsafdelingens Hjælpemiddelteam som sagsbehandler og rådgiver om hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning til kommunens borgere.

Hjælpemiddelteamet i Myndighedsafdelingen består af 30 personer, der er inddelt i fem mindre grupper, som arbejder med myndighedsopgaver i relation til:

  • Personlige hjælpemidler f.eks. proteser, parykker og korsetter
  • Handicapbiler
  • Kompression, inkontinens og hjælpemidler til stomi
  • Syns- og teknologihjælpemidler samt servicehunde
  • Genbrugshjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning

Den ledige stilling er i gruppen, som arbejder med genbrugshjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning. Gruppen, der arbejder med dette område, består af dig og 14 andre kollegaer.

Vi har i Hjælpemiddelteamet, og i Myndighedsafdelingen som helhed, et tæt og givtigt samarbejde. Vi ønsker fortsat at videreudvikle området til et fælles bedste med Vejle Kommunes borgere for øje.
 Vi forventer af dig
  • Du har et godt humør, er initiativrig, selvstændig og god til at organisere dit arbejde
  • Du har en uddannelse som enten ergo- eller fysioterapeut
  • Du har interesse for og gerne erfaring med sagsbehandling og hjælpemidler
  • IT er en naturlig del af dit arbejde – vi benytter Nexus som omsorgssystem og Sundhedslogistik til styring af vores genbrugshjælpemidler
  • Du er professionel og positiv i din måde at møde borgere og samarbejdspartnere
 Om os
Myndighedsafdelingen varetager og behandler henvendelser fra kommunens borgere vedrørende f.eks. hjemmehjælp, træning, bo-støtte og hjælpemidler. Vi er en afdeling, hvor vi har stor kompetence og prioriterer samarbejde, udvikling og uddannelse. Vi vægter et godt arbejdsmiljø og trivsel, og den enkelte har stor indflydelse på eget arbejde med mulighed for hjemmearbejde. Du bliver ansat som selvtilrettelæggende. Vi ser et stort potentiale i det tværgående samarbejde og sidder derfor også i storrumskontor.
 Vi tilbyder dig
  • Introduktionsprogram med oplæring
  • En stilling med stor grad af indflydelse, ansvar og selvstændighed i forhold til at varetage de daglige opgaver
  • At blive en del af et velfungerende team
 Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn
 Ansøgningsfrist
Frist for ansøgning er d. 16. januar 2025.
Samtaler forventes afholdt d. 23. januar 2025.
 Har du lyst til at vide mere?
Kontakt afdelingsleder i Hjælpemiddelteamet Linda Juul Petersen på telefon 92 43 53 28 eller mail lijpe@vejle.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ea57ec78)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Vestre Engvej, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/ce20f809-b08a-49a2-aebe-a28c558b93f5

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet