BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Techon7 Group i Vejle søger en serviceminded kontorassistent, der motiveres af at yde en nærværende og personlig service og være en del af en effektiv administration, hvor hovedopgaverne er salgsordrehåndtering, indkøb og administrationsopgaver.
Dine primære ansvarsområder og arbejdsopgaver vil være:
Telefonisk kundeservice, ordrehåndtering og indkøbsopgaver
Administrative opgaver indenfor salgs- og indkøbs support
Dine kompetencer
· Du skal have erfaring fra lignende stilling
· Du skal tale og skrive engelsk på højt niveau
· Du har en relevant uddannelse inden for administration
· Du skal kunne holde mange bolde i luften
· Du skal kunne arbejde selvstændigt
· Erfaring fra international handel
· Superbruger i Office pakken
· Gerne kendskab til AXAPTA, Navision eller Business Central
Sådan ansøger du
Et job i en dynamisk, international virksomhed med et godt arbejdsmiljø, hvor du får en stor berøringsflade såvel med kollegaer som med internationale kunder og leverandører.
Er det dig vi søger?
Send din ansøgning og CV til:
CH@techon7.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (30-36 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
TECHON7 ApS, Centerbakken 1, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916793