BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi ønsker at styrke vores interne opsøgende salgsfunktion og søger derfor en dygtig teknisk salgssupporter til B2B salg.
Vi samarbejder med Danmarks bedste forhandlernet og netværket vokser!
Derfor søger vi dig til at hjælpe os med at servicere dem.
Vi søger en serviceminded, struktureret og selvstændig salgssupporter, gerne med erfaring fra salgs-, teknisk- og administrative opgaver, og som kan bevare overblik i en travl hverdag.
Men først og fremmest søger vi en udadvendt, empatisk og positiv person!
Kan du se dig selv som bindeleddet imellem salg og kunden?
Er du en dygtig kommunikator både internt og eksternt?
Trives du med at udarbejde retvisende tilbud og kalkulationer, samt være med til at udarbejde kundekampagner og gennemføre opfølgning på disse?
Vi er en lille familieejet virksomhed med 6 ansatte, som hjælper hinanden i en flad organisation, hvor en positiv tilgang til arbejdsopgaverne er en vigtig del af arbejdsdagen.
Arbejdsopgaver:
- Internt salg og support til kunder
- Support til salgschefen
- Teknisk rådgivning til kunder
- Markedsundersøgelser
- Iværksætte / følge op på kundekampagner
- Deltage på udvalgte kundebesøg og fagmesser
- Vedligeholde varestamdata
- Tilbudsgivning
- Ordrebehandling / booking af fragt
- Vedligeholde kundedatabase
- Support til marketingafdeling
- Øvrige administrative kontoropgaver
Dine primære og daglige funktioner varetages fra vores adresse i Vejle.
Der er i dette job ikke mulighed for hjemmearbejdsplads.
Ønskede kvalifikationer:
Du trives med varierende arbejdsopgaver og med at have styr på detaljerne. Du kombinerer et højt niveau af faglighed og selvstændighed, hvilket sikrer kvaliteten i dine arbejdsopgaver. Din dygtighed og erfaring betyder, at du hurtigt sætter dig ind i nye systemer og nye opgaver. Du skaber positive relationer til både kunder og kollegaer, og du har lyst til at arbejde i en spændende virksomhed med ambitioner om udvikling
og vækst.
Som kollega er du altid parat til at hjælpe med stort og småt, og du bidrager med positiv energi og overskud til det gode arbejdsmiljø. Du formår med mange opgaver i pipelinen, at være imødekommende og serviceminded, samtidig er du fokuseret og overholder dine deadlines.
Vi forventer, at:
- Du har erfaring med B2B salg
- Du er struktureret og detaljeorienteret
- Du har flair for tal
- Du har god erfaring med MS Office programmer (især excel)
- Du har god industriel teknisk forståelse
- Du arbejder selvstændigt og er god til at takle flere opgaver ad gangen
- Du kan komme i mål med opgaverne til aftalte deadlines
- Du trives i en travl hverdag med kundeservice i højsædet
- Du taler og skriver dansk og engelsk
- Du trives med en flad struktur og en uformel omgangstone
- Du har en positiv holdning til den ”grønne omstilling”
Det er en klar fordel, at du har erfaring med ERP-systemer (Vi bruger NAV)
Sådan arbejder Besma med bæredygtighed hvilket også bliver en
del af din hverdag:
Vi produktudvikler med tanke på bæredygtighed. Vi køber råvarer / emballage med tanke på bæredygtighed. Vi producerer med tanke på bæredygtighed. Vi rådgiver om brugen af vores rensevæsker med tanke på bæredygtighed.
Kan du se dig selv være med til at bidrage til vores bæredygtige udvikling i B2B segmentet?
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
BESMA INTERNATIONAL CHEM A/S, Friis Hansens Vej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971547