BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med procesledelse og kendskab til almen praksis? Har du blik for udviklingsmuligheder og samtidig flair for planlægning og styring af interne procedurer. Og har du lyst til at bidrage til kvalitetsudviklingen i Region Syddanmark? Så er du måske vores kommende kollega i den regionale kvalitetsenhed for praksis, SydKIP.
SydKIP er region Syddanmarks kvalitetsenhed på praksisområdet. Vi betragter os selv som et kreativt udviklingslaboratorium, og vores opgaveløsning kræver et tæt samarbejde med en række tilknyttede lægefaglige konsulenter/praksiskonsulenter. Selv et laboratorium har brug for at have styr på de administrative procedurer. Derfor søger vi en akademisk medarbejder, der både formår at være et inspirerende element ind i vores udviklingsprocesser og samtidig formår at understøtte SydKIPs interne procedurer med eksempelvis årsrapporter, sagsfremstillinger og handleplan.
Om stillingen
Opgaverne i SydKIP er mangeartet og tæt knyttet til beslutninger i vores styregruppe, gældende overenskomster samt regionens sundhedsaftaler og praksisplaner. Dine opgaver vil ligge i feltet mellem daglige procedurer og udvikling. Derfor forventer vi, at du kan bidrage til at sikre den skriftlige sammenhæng mellem udvikling og formalia. Stillingen er forankret i vores sekretariat, og du vil skulle samarbejde bredt og på tværs af SydKIPs seks kerneområder.
Eksempler på dine arbejdsopgaver
- Tovholder på interne processer, eksempelvis årlig handleplan, strategi og årsrapport
- Udarbejdelse af skriftlige dokumenter som eksempelvis dagsordenspunkter, rapporter, projektbeskrivelser og evalueringer
- Tovholder på SydKIPs arrangementer, eksempelvis den årlige konsulentdag, lægedage og kursusdag for nynedsatte læger
- Projektledelse på projekter og handleplansindsatser
Din uddannelsesmæssig baggrund betyder mindre end dine kvalifikationer, og det vil være en fordel, hvis du kan dokumentere erfaring med kvalitetsudvikling i almen praksis. Vi forestiller os desuden, at du
- Har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner
- Har dokumenterede kompetencer med projekt- og procesledelse
- Trives med en bred opgaveløsning på tværs af SydKIPs kerneområder
- Har kendskab til og forståelse for almen praksis’ vilkår
Vi tilbyder
Vores hverdag i SydKIP er præget af gode kollegiale relationer, hvor vi prioriterer fælles pauser og sociale arrangementer. Arbejdstilrettelæggelsen er fleksibel med en blanding af hjemmearbejde, fælles fremmøde og aktiviteter ud af huset. Du kan læse mere om SydKIP her SydKIP - kvalitet i praksis - sundhed.dk, hvor du også kan se vores korte præsentationsvideo.
I stillingen vil du naturligt indgå i netværk og arbejdsgrupper, ligesom du får en bred kontaktflade til relevante parter i almen praksis.
Om os
Stillingen er organisatorisk indplaceret i SydKIP, som er en del af den regionale afdeling Praksis. SydKIP er en selvstændig kvalitetsenhed, og vi arbejder med at understøtte kvalitetsudvikling og implementering i praksissektoren. Du vil referere til leder af SydKIP, Signe Skaarup Andreassen, og du vil få 13 dygtige og engagerede kollegaer med forskellig uddannelsesbaggrund og arbejdsområder.
Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om en AC fuldmægtig-stilling på fuld tid, og ansættelsesstedet er Regionshuset, Damhaven 12, 7100 Vejle.
Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. juni 2024 eller efter aftale.
Spørgsmål til stillingen kan rettes til
Leder Signe Skaarup Andreassen på signe.skaarup.andreassen@rsyd.dk eller telefon 24520292
Chefkonsulent Finn Sørensen på fs@rsyd.dk eller telefon 29201357.
Din ansøgning
Ansøgningsfristen er søndag den 7. april kl 23:59. Vi gennemfører samtale torsdag den 11. april i tidsrummet 12:30-17:00.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Syddanmark, Damhaven, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6017906