Servicemedarbejder til praktiske opgaver i Århus - Bliv en del af ISS-teamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ansøgningsfrist: 25. september 2024

Er du en struktureret og proaktiv person, der trives i et miljø med et varieret jobindhold og løsning af praktiske opgaver i bygningen? Så har ISS det rette job for dig!


Praktiske opgaver inden for ejendomsservice

Jobbet som servicemedarbejder indeholder en række praktiske opgaver eksempelvis postomdeling, udskiftning af lyskilder og håndtering af AV udstyr. Da opgaverne er mangeartede og opstår løbende, er succeskriteriet i dette job, at du har en struktureret og fleksibel tilgang til dine opgaver. Den rette kandidat til jobbet er serviceminded til fingerspidserne, kan udføre viceværtsopgaver, god til at holde mange bolde i luften og ikke mindst formår at prioritere og danne sig et hurtigt overblik over opgaverne.

Stillingen er på 37 timer mandag til torsdag fra kl. 07.00 til kl. 16.00 samt fredag fra kl. 08.00 til kl. 11.00.


De primære opgaver:

  • Postomdeling
  • Sikre opfyldning af kontorartikler på hele lokationen
  • Udskiftning af lyskilder
  • Flytninger
  • Runderinger for at tjekke om alt er, som det skal være
  • Løbende forfaldent arbejde
  • Håndtering af AV opgaver
  • PC arbejde – hvor dine work-orders kommer ind fra kunden


Er du den, vi søger? 

ISS søger en medarbejder, der trives med at arbejde i servicebranchen. Som ISS ansat medarbejder færdes du dagligt på vores kundes lokation i Århus – sammen med dine øvrige ISS kolleger. Du vægter højt at levere et tilfredsstillende resultat – og god service – for ISS’ kunde. Det er en fordel, hvis du har erfaring med praktiske opgaver, hvor du ikke er bleg for at gå lidt håndværksmæssigt til værks. Det kan være en fordel, hvis du har erfaring fra et lignede job, eller er en kandidat – som ønsker et karriereskift, og dermed ikke er bleg for at kaste sig ud i nye opgaver. Det skal derudover nævnes, at vores kommende kollega har erfaring med følgende;

  • Vant til at arbejde med PC/mobil telefon
  • Har et højt servicegen, og udviser forståelse for kunden og dennes forretning
  • Sætter en ære i altid at levere den bedste serviceoplevelse til vores kunde
  • Tager ejerskab, og kan bevare et solidt overblik
  • Er fleksibel overfor arbejdsopgaver
  • Er proaktiv og trives i et team


Ansøgning

Vi glæder os til at høre fra dig og beder dig sende din ansøgning og vedlagt CV via nedenstående link senest den 25. september 2024. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

For yderligere spørgsmål kan du kontakte Serviceleder, Søren Krag Hansen på tlf. nr. 20 75 76 58

Why ISS

Since our founding in 1901, ISS has been a people-first company. We recognise the power of diversity, inclusion and belonging and celebrate the differences that make us unique. When everyone is free to be themselves, everyone benefits.

Our people feel safe, respected, represented, and supported as their authentic selves, allowing them to seize opportunities and reach their full potential. We take seriously our obligation to improve lives, make a difference in our communities, and protect our planet - because when we get things right, the world works better. And that is what drives us.

ISS is a Place to Be You.

Be who you are. Become what you want. Be part of something bigger.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6ddbd9be)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services A/S, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6105585

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook