Serviceminded og Administrativ Piccoline/Piccolo

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stillingen er 25-30 timer om ugen.

Halberg & Olsen Innovation søger en dygtig og engageret servicemedarbejder til vores kontor.

Du bliver ansvarlig for alle serviceopgaver på kontoret, herunder mødeforplejning, gæstehåndtering, frokostordning, rengøring af kontor og indvendig rengøring af firmabiler, samt andre administrative opgaver. Det er din opgave, at sikre, at kontoret fremstår præsentabelt for både medarbejdere og gæster i huset.

Om jobbet:
Dine arbejdsopgaver vil være en kombination af service-relaterede piccolineopgaver samt administrative opgaver. Din fornemmeste opgaver bliver at gøre hverdagen nemmere for alle kontorets ansatte og gæster, samt sørge for at alt spiller. I tæt samarbejde med dine kontaktpersoner og daglige leder sørger du for, at det er en fornøjelse at møde ind til en ny arbejdsdag hos vores kontor.
Udover ansvaret for al service, vil du med tiden også blive tillagt administrative opgaver.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
• Opdækning til møder samt afrydning
• Håndtere kontorets frokostordning og forplejning til møder
• Daglige opgaver som; rengøring, indkøb mv.
• Sikre at kontoret er præsentable
• Posthåndtering, herunder at scanne, kopiere og printe
• Diverse ad hoc-opgaver

Forventninger til dig:
Du har et servicegen udover det sædvanlige, og motiveres af at hjælpe, hvor der er behov. Du ser problemerne og løsningerne før de overhovedet opstår, og er derfor super proaktiv i din indstilling til arbejdet. Som person er du udadvendt, smilende, og har en struktureret profil som kan holde mange bolde i luften uden at miste overblik og overskud. Du har en god kombination af serviceerfaring samt flair for administrativ håndtering af opgaver i diverse IT-systemer. Der er ikke dén opgave du ikke har mod på og går altid til nye udfordringer med en positiv indstilling. Du har muligvis erfaring fra en lignende stilling og har gode ideer til hvordan arbejdsopgaverne på mest effektive vis kan løses. Vigtigst er ikke din baggrund men din indstilling og motivation for at være en vigtig del af vores kontorfællesskab.

Du får:
• Spændende og afvekslende opgaver og ansvar for eget arbejdsområde
• God sparring med alle medarbejder
• En arbejdsplads i rivende udvikling og med mange udfoldelsesmuligheder
• Uhøjtidelige og gode kollegaer som bakker dig op

Stillingen er på 25-30 timer ugentligt, og vil sædvanligvis ligge i dagtimerne.

Arbejdssted:
Helsingørvej 4 i Vejle. (Begrænset mulighed for offentlig transport)

Send din ansøgning og CV til Morten Halberg mh@halberg-olsen.dk  Samtaler sker løbende

Tiltrædelse snarest muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Halberg & Olsen Innovation ApS, Helsingørvej, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: mh@halberg-olsen.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5821575

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet