Serviceorienteret it-supportmedarbejder til Vejle Kommunes it-support og printcenter

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Til IT Support & Printcenter søger vi en imødekommende, dygtig og teknisk velfunderet kollega til, sammen med vores øvrige IT-kolleger, at sikre et højt serviceniveau fra IT Support & Printcenter.
 Om jobbet

Vejle Kommunes centrale IT-supportfunktion hjælper cirka 10.000 administrative brugere med deres daglige IT-udfordringer. Vi søger en ny serviceminded kollega, der altid har dem i fokus, når IT-opgaver i alle størrelser og sværhedsgrader løses. Du er en udpræget teamplayer, og som den bedste kollega forstår du vigtigheden af at løfte i flok.
 

  • Du vil primært arbejde med opgaver i vores 2. level support. Her vil du, sammen med dygtige kolleger, sikre, at vores brugere får hurtig og kvalificeret hjælp til de mere komplekse eller tidskrævende problemer.
  • Du vil også kunne deltage i 1. level support, hvor vi hjælper brugerne med de fleste daglige IT-problemer. Henvendelserne modtager vi via telefon, e-mail, serviceportalen og ved personlige henvendelser.
  • Du vil blive involveret i projekter, der går på tværs af 1., 2. og 3. level support.
 Vi forventer af dig
 
  • At du gerne går det ekstra skridt for at medvirke til at løfte kolleger, udvikle teamet og afdelingen, samt sikre at fokus og aftaler overholdes.
  • At du kan holde hovedet koldt, når det går rigtig stærkt.
  • At du har god teknisk forståelse og gerne deler din viden med kollegerne.
  • At du er god til at dokumentere dit arbejde.
  • At du har en relevant IT-uddannelse og flere års erfaring inden for en lignende stilling.
  • At du er mødestabil – det er en fuldtidsstilling, og dine kolleger har brug for dig.
 Om dig og din baggrund:

Du har konkrete erfaringer med at arbejde i en større og professionel IT-afdeling og har på den baggrund gode teknisk faglige IT-kompetencer, en solid arbejdskapacitet og i det hele taget masser af "gåpåmod". Du formår at omsætte viden og engagement til service i verdensklasse med brugeren i centrum.

Vi tænker, at du har følgende personlige kvaliteter:
 
  • Du er en god kollega og ønsker at engagere dig i teamet og afdelingen.
  • Du er fyldt med energi og gejst, og holder fast i opgaverne til de er løst.
  • Du er kendetegnet ved at have en åben og positiv indstilling til verden omkring dig.
  • Du arbejder analytisk, struktureret og er i stand til at agere, før problemerne vokser sig store.
  • Du er nysgerrig af natur og trives i en stor organisation, hvor forandringer er normalen.
 Vi tilbyder dig
 
  • En arbejdsplads med fuldt fokus på den gode brugeroplevelse, og hvor brugerne kvitterer med tårnhøje brugertilfredshedsmålinger.
  • En arbejdsplads med gode kolleger i et uformelt og afslappet miljø.
  • En arbejdsplads, der vægter personlig trivsel højt.
  • Gode udviklings- og efteruddannelsesmuligheder både fagligt og personligt.
  • Mulighed for at arbejde med en bred palet af teknologier og produkter.
  • Mulighed for deltagelse i en række årlige sociale og faglige arrangementer.


Ansættelsesvilkår
  • Fastansættelse
  • Start hurtigst muligt
  • Arbejdstid fuldtid 37 timer/ugentligt
  • Løn og ansættelse efter gældende overenskomst
 Om os

IT Support & Printcenter er en del af kommunens centrale IT-afdeling. Afdelingen understøtter kommunens fokus på stabil drift, strategisk ansvar, effektiv og kvalificeret support og vores overordnede målsætning er; Vi vil være forretningens foretrukne samarbejdspartner.

IT-afdelingen består af 36 fastansatte og 2 elever, hvoraf de 18 medarbejdere er ansat i Support & Printcenteret, hvor også denne stilling er tilknyttet.

Strukturen er flad, og vi praktiserer et tæt samarbejde mellem de forskellige arbejdsområder som Printcenter, Support, Drift, Udvikling og Arkitektur. Afdelingen er hele tiden i bevægelse, hvorfor der ikke nødvendigvis skelnes skarpt mellem områderne.

Arbejdsopgaverne og processerne er delvis formaliseret efter ITIL principperne.
 Flere oplysninger

Basisplatformen består af ca. 4.500 administrative arbejdspladser og ca. 3.000 skole-PC’er. Herudover håndteres netværk, tablets, mobiltelefoner etc. af IT. Support på specifikke fagsystemer foregår decentralt i de enkelte forvaltninger.

Samtaler afholdes mandag den 24. marts og tirsdag den 25. marts 2025.

Du kan få yderligere information hos leder af IT-support Niels-Jørgen Poulsen på tlf. 20 14 16 41.

Ansøgningsfrist
Mandag den 16. marts 2025.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c49eefa1)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-03-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/41aee891-3795-4456-b08f-c64dd2d4196d

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet