Sygeplejerske til Myndighedsafdelingen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Har du lyst til at hjælpe med at udvikle kvaliteten indenfor kompressions- og stomibehandling? Er du god til at tænke i muligheder, og trives du med tværfagligt samarbejde? Hvis ja, så søg stillingen som sygeplejerske hos os.
 Om jobbet
Hos os får du en hverdag, hvor du ser borgerne i en af vores klinikker og af og til i deres eget hjem, du bidrager med viden om kompressionsbehandling og stomibehandling til gavn og glæde for borgerne og samtidig bliver en del af et team, hvor vi kan læne os op ad hinanden i hverdagen og udvikler os fagligt.
Din indsigt omkring kompressionsbehandling og stomi er nøglen til en nemmere hverdag for rigtig mange både borgene og de som hjælper.  Du kan forvente et job fyldt med positive udfordringer hen over en dag. Det handler om, at det vi bidrager med, skaber mening.
 Om os
Myndighedsafdelingen varetager og behandler henvendelser fra kommunens borgere over 18 år, vedrørende hjælp til f.eks. hjemmehjælp, træning, bo-støtte og hjælpemidler. Vi er en afdeling, hvor vi har stor kompetence og prioriterer udvikling og uddannelse. Vi vægter et godt arbejdsmiljø og har indflydelse på eget arbejde, herunder flekstid.
Det er et job, hvor du arbejder under meget frie rammer og med en fleksibilitet, der skal gå begge veje. I vores team er vi gode til at hjælpe hinanden og vi har brug for en holdspiller der også har lyst til at sætte sit fingeraftryk i teamet.
 Vi tilbyder dig

  • Et Introduktionsprogram, som tilpasses dine kompetencer, og med træning i måltagning til kompressionsstrømper fra samarbejdende sygeplejersker.
  • Træning og undervisning omkring stomiprodukter via leverandører og samarbejdende sygeplejerske.
  • En arbejdsplads i Sundhedshuset, hvor der også er den ene af to klinikker, hvor opmålingerne til kompressionsstrømper primært vil foregå.
 Ansættelsesvilkår
Ansættelsesdato snarest, men vi venter gerne på den rette.
Ugentligt timetal på 31 timer.
Arbejdsstedet vil i udgangspunktet være sundhedshuset i Vejle, men kan også i begrænset omfang være i borgers eget hjem.
Der er samtale til stillingen 26. oktober

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.
 Ansøgningsfrist
24/10-2023
 Har du lyst til at vide mere?
Kontakt Konstitueret Myndighedschef Dennis Jensen tlf. 30 53 00 17 eller på mail Denje@vejle.dk
 Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.
 Attester 
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest med samtykke.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e496bcdb)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Vestre Engvej, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922170

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook