BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af at kunne påvirke og medvirke til at Sygehus Lillebælts Tekniske Systemer løbende tilpasses behov og vedligeholdes optimalt?
På tværs af Sygehus Lillebælts tre matrikler, Vejle, Kolding og Middelfart Sygehus har vi mange tekniske systemer, som alle bidrager til at skabe de bedste rammer og betingelser for, at det sundhedsfaglige personale kan lykkes med at tilbyde den bedste behandling til vores patienter og deres familier.
Om jobbet:
TEK-teamet er en del af Projekter og Tekniske Systemer, som arbejder med mange forskelligartede opgaver og projekter inden for byggeri, teknik, telefoni og dokumentation.
I TEK-teamet får du 5 kollegaer, som værdsætter at samarbejde, sparre med hinanden, finde synergi og de bedste løsninger på tværs af ansvarsområderne. De søger nu forstærkning til det el-tekniske område, som er stort og komplekst. I vil derfor fremover vil være 2, der deles om dette område. Hvordan fordelingen skal være, vil afhænge af kompetencer og behov, men har du interesse for svagstrømsområdet, vil det være godt.
Som Teknisk Systemleder vil din primære funktion være at få skabt en langsigtet plan, der understøtter nuværende og fremtidige behov. Fra identifikation af behov og med en god analyse formår du at komme med forslag til løsninger, som du, efter beslutning, selv sikrer udførelse af. Derudover er du den, som samarbejder med driften om at finde løsninger på udfordringer, der kræver specialistviden.
Du får en bred kontaktflade til vores driftsafdelinger og andre relevante parter såvel internt som eksternt. Du får udfordrende opgaver, plads til at tænke nyt og en god mulighed for såvel personlige som faglige udviklingsmuligheder. Du bliver samtidig en del af et afslappet, humoristisk og uhøjtideligt miljø, hvor vi vægter den faglige professionalisme højt.
Alle tager ansvar, for udvikling af måden vi arbejder på og byder ind med egen erfaring, faglighed og kompetencer.
Din arbejdsdag vil veksle mellem vores 3 matrikler i Vejle, Kolding og Middelfart.
Arbejdsområder og -opgaver
- Ansvar for compliance – overholdelse af gældende love, standarder og regler inden for eget område
- Kravstiller til tekniske systemer inden for det el-tekniske område
- Bidrage til at skabe gennemsigtighed og danne grundlag for mere forudsigelig, effektiv og optimal drift på de tekniske systemer
- Forvalte tekniske systemer (aktiver) inden for givne rammer baseret på en systematisk og datadrevet tilgang til styrring og drift
- Bidrage til samspil og koordination med øvrige aktiver og tekniske ansvarlige
- Udarbejde og opdatere økonomisk forsvarlige og langsigtede vedligeholdelsesplaner, der understøtter sikker drift (sikkert sygehus)
- Udarbejde og opdatere Teknisk masterplan der sikrer fremtidige kapacitetsbehov
- Udføre projekter og opgaver fra vedligeholdelsesplaner og den tekniske masterplan
- Sparring og støtte til løsning af opgaver for drift Souscheferne og teknikkere i forhold til tekniske udfordringer og træning
- Være kravstiller og støtte til projektering og udførelse af tekniske løsninger på byggeprojekter
Vi forestiller os, at du
- har en teknisk uddannelse inden for det el tekniske område
- eventuelt har autorisation
- er systematisk og data drevet
- måske har erfaring med Asset Management
- har erfaring med projektledelse
- er god til at samarbejde og skabe relationer
- har helhedssyn og sans for god kundeservice
- kan bevare et overblik over flere samtidige projekter, herunder evner at forholde sig løsningsorienteret i forhold til samspillet mellem tid, økonomi og kvalitet
- gerne tager ansvar for fællesskabet og samtidig trives med at arbejde selvstændigt med komplekse opgaver
Projekter og Tekniske Systemer er en del af Teknisk Afdeling, der foruden en stab og administration også består af driftsafdelinger for Sygehus Lillebælts tre matrikler. Projekter og Tekniske Systemer varetager ombygning og vedligeholdelse af sygehusets bygningsmæssige faciliteter, tekniske installationer, udearealer mv. Teknisk Afdeling udgør den tekniske rygrad i Sygehus Lillebælt og består af ca. 90 ansatte, der er fordelt over et bredt spektrum af faglige baggrunde.
Vores fornemmeste opgave er at understøtte de kliniske afdelinger i at levere excellente resultater til patienten. Det gør vi ved at samarbejde og levere ordentlige, patientsikre og driftsstabile løsninger af en høj faglig kvalitet.
Yderligere information
Har du lyst til at høre mere, kan du kontakte Souschef Lykke Jakobsen på mobil 2022 8448.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med din faglige organisation og med en prøvetid på 3 måneder. Stillingen kræver kørekort af kategorien B.
Sygehus Lillebælt er røgfri, og der må ikke ryges eller anvendes E-cigaret i arbejdstiden.
Der er ansøgningsfrist den 11. september 2024. Vi forventer, at afholde første samtalerunde i uge 38 og evt. anden samtalerunde i uge 39.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus, Beriderbakken, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6104402