udbudskonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Træd ind i en verden af meningsfuldt arbejde hos Region Syddanmark – Vi søger en engageret projektorienteret udbudskonsulent (Category Manager) med stærkt kategoriansvar og fokus på vores ambitiøse klimastrategi

Er du motiveret af strategisk tænkning og brænder for selvstændigt arbejde med projekter og kategorier? Vil du gøre en forskel for vores sundhedspersonale, patienter og borgere?

Så er det dig, vi søger! Tag det første skridt mod en meningsfuld karriere hos os, hvor dine evner og ambitioner er afgørende for vores fælles mål.

Bliv en del af Region Syddanmark og form fremtiden samtidig med at du gør en unik forskel.

Vi lægger vægt på samarbejde, en uformel tone og høj faglig sparring.

Ansvar og arbejdsområde
Som kategoriansvarlig hos os vil du få et betydeligt strategisk og kommercielt ansvar, hvor du planlægger og udfører dine opgaver som kategoriansvarlig og selv planlægger og gennemfører udbud med solidt afsæt i kategoristyring. Vi er ambitiøse, når det kommer til at opnå Region Syddanmarks ambitiøse klimamålsætning.

Du vil selvstændigt håndtere hele processen fra analyse og indkøbsstrategi til udbudsprocessen, kontraktindgåelse og efterfølgende kontraktstyring i samarbejde med vores Kontraktteam.

Opgaverne varerier i kompleksitet og omfang, fra store forretningskritiske udbud til mere almindelige udbud. Dit ansvar bliver at sikre, at strategien understøtter forretningen og vores indkøbspolitik samt den grønne omstilling.

Du vil være regionernes repræsentant i vores nordiske samarbejde omkring menneskerettigheder, i netværket deles viden og erfaringer. Du deltager i samarbejdet sammen med en af dine kolleger fra vores Team Jura og er samtidig vores repræsentant i en tværregional gruppe omkring udarbejdelse af bla. kontraktbilag og dialog med Medicoindustrien.

Opgaver:
• Planlægge og gennemføre EU-udbud
• Projektledelse med det overordnede ansvar for samarbejdet med relevante interessenter, herunder specialiserede brugergrupper
• Ansvar for tidsplan og gennemførslen af denne
• Proaktivt gennemføre markedsanalyser og udarbejde indkøbs og kategoristrategier
• Udarbejdelse af kontrakter og sikre overholdelse af lovgivning i samarbejde med afdelingens Jura Team.
• I tæt samarbejde med afdelingens Grønne Team, bestående af bæredygtighedskonsulenter, vil du implementere bæredygtighedstiltag for at styrke vores grønne omstilling.

Du vil have en meget stor kontaktflade, både internt og eksternt og du vil være i dialog med leverandører, kolleger i andre regioner og specialiserede fagfolk på regionens sygehuse. Din evne til at trives med mennesker og facilitere dialog på alle niveauer vil være afgørende for din succes i denne rolle.

Vi søger en kandidat med følgende kompetencer:
• Du mestrer både skriftlig og mundtlig kommunikation og formår at se muligheder frem for begrænsninger. Du er ikke bange for at tænke nyt og udfordre det velkendte. Din fokus på at skabe værdiskabende og bæredygtige løsninger, der matcher vores brugeres behov og ønsker, samtidig med at du tager ansvar for vores klima. Kreativitet og bæredygtighed går hånd i hånd for dig.

• Du evner at have flere udbud, projekter og opgaver samtidig. Vi forventer du følger dem til dørs og bevarer overblikket.

• Du har viljen til at tilegne dig nødvendige viden og kompetencer inden for det kliniske felt, hvis du ikke allerede har dem. Vi sætter pris på en proaktiv tilgang til faglig udvikling.

• Du kan arbejde struktureret og en metodisk tilgang til opgaveløsning er afgørende for succes i denne rolle.

• Du trives med kategoriområder, som rummer store datamængder og har kompetencer til at navigere og analysere data i Excel.

Kendskab til EU’s udbudsregler er ikke et must – vi vil gerne lære dig dem. Det vigtigste er, at du har mod på opgaven og kan påtage dig et ansvar. Vi tror på, at dine kompetencer og engagement vil være en værdifuld tilføjelse til vores afdeling. Vi tilbyder en støttende arbejdskultur, hvor du kan udvikle dine færdigheder og tage ansvar for spændende udfordringer.

Vi tilbyder:
Bliv en del af en familievenlig arbejdsplads, hvor fleksibel arbejdstid og muligheden for hjemmearbejde skaber en god balance mellem arbejde og fritid og hvor der er rum til det hele menneske.

Vores afdeling, Strategisk Indkøb, byder på et dynamisk miljø med engagerede og kompetente kollegaer. Her værdsætter vi en uformel tone, humor og et helhedsorienteret syn på medarbejderes trivsel og udvikling. Vidensdeling og sparring er naturlige elementer i vores dagligdag, og du vil indgå i en dedikeret og professionel arbejdsproces, der dækker alle aspekter af indkøbsverdenen.

Strategisk Indkøb er en effektiv og vidtfavnende afdeling med stort drive, bestående af 38 engagerede og erfarne kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Vi værdsætter en positiv tilgang til nye udfordringer og tilbyder gode muligheder for både faglig og personlig udvikling. Du får en stilling præget af selvstændighed, indflydelse samt rig mulighed for sparring og samarbejde med kolleger internt og eksternt, på tværs af afdelinger og regioner.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn fastsættes efter gældende overenskomst og kvalifikationer med inkluderet pensionsordning. For den rette kandidat, der har solid erfaring og kompetencer, særligt inden for offentlige udbud, vil der være mulighed for ansættelse som specialkonsulent.

Stillingen er en fastansættelse med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Vi er placeret centralt i Vejle med egen parkeringsplads og nær ved banegården, beliggende Damhaven 12, 7100 Vejle.

Vi stræber efter at besætte stillingen senest den 1. marts 2024.

Ansættelsen sker med reference til Indkøbschef Annette Bjørn.

Yderligere oplysninger
Kontakt os gerne for yderligere information om stillingen eller vores afdeling. Du kan kontakte Category Manager Janni Holm Dam på 5144 9094 eller Category Manager Karsten Kirkegaard på 2920 1909.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er den 7. januar 2024.

Forvent 1. samtalerunde den 19. januar 2024 og 2. samtalerunde den 24. januar 2024.

Din motiverede ansøgning samt CV, kopier af eksamenspapirer og andre relevante dokumenter sendes gennem vores online rekrutteringssystem.

Vi ser frem til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Syddanmark, Damhaven , 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960604

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook