BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af et hold, som understøtter og vejleder ledere og vagtplanlæggere? Og motiveres du af at finde gode og holdbare løsninger? Så har vi jobbet til dig! Vi søger en erfaren vagtplansspecialist, der med faglig ekspertise og gennemslagskraft kan hjælpe vores plejehjem og friplejehjem med ressourcestyring og effektivisering af vagtplanlægningen til gavn for både medarbejdere og økonomien.
Som vagtplanspecialist i Danske Diakonhjem er du en vigtig samarbejdspartner for vores hjem, og du vil få en bred kontaktflade ud i hele organisationen.
Om jobbet
Dine primære opgaver bliver at samarbejde med vores hjem om at sikre optimal udnyttelse af ressourcer igennem vejledning, rådgivning og bistand. Du skal understøtte og udfordre hjemmene i deres arbejdstidstilrettelæggelse gennem konkrete forslag til ændringer.
En del af opgaverne vil også være undervisning i vagtplansystem og arbejdstidsregler/overenskomster.
Du bliver ansat med udgangspunkt fra vores hovedkontor i Vejle, men flere opgaver skal udføres i samarbejde med vores ledere/forstandere ude på vores plejehjem og friplejehjem i hele Danmark.
Hvem er du?
Du har en stor viden og erfaring med fortolkning af kommunale overenskomster og arbejdstidsregler, og du:
- har stor erfaring med udarbejdelse af vagtplaner
- har erfaring med rådgivning, undervisning og afvikling af workshops
- har godt kendskab til Silkeborg Data Tjenestetid, PDC-Vagtplan eller et lignende vagtplansystem.
Desuden er det en fordel, hvis du har erfaring med implementering af nye IT-løsninger.
Vi lægger vægt på, at du som person motiveres af at finde gode og holdbare løsninger på både tekniske og administrative problemstillinger og har gode formidlingsevner til at kommunikere løsninger og formidle undervisning.
Du har gennemslagskraft og kan stå inde for, at arbejdet er præget af høj faglighed og ordentlighed. Du arbejder selvstændigt og kan administrere opgaver i forhold til deadlines, samtidig med at du er er lyttende, imødekommende og samarbejdsvillig.
Hvad får du?
Vi giver dig spændende og udviklende opgaver med en stor kontaktflade ud i organisationen, hvor din indsats vil sætte tydelige spor.
Du får mulighed for at påvirke hverdagen og økonomien på vores hjem ved at stille din viden til rådighed og hjælpe dem med vagtplanlægningens kompleksitet.
Du bliver en del af en organisation med gode og dybt forankrede værdier, der udleves i hverdagen, og som gør en forskel.
Ansøgning
Hvis du har lyst til at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vagtplanspecialist Maibritt Søgaard Sørensen på telefon: 2194 0263.
Ansøgningsfristen er den 23. oktober 2023, men ansøgninger behandles løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Send din ansøgning til stillingen via dette link: link til at søge
Ved eventuel indkaldelse til en ansættelsessamtale vil vi bede dig om at besvare en præferenceprofilanalyse fra Garuda.
Danske Diakonhjem opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Om os
Danske Diakonhjem har eksisteret siden 1958 og er landets største ikke-kommunale udbyder af pleje og omsorg på plejehjem og bofællesskaber. Vi er en landsdækkende selvejende non-profit-organisation, og vores mål er at levere hjemlig, hjertevarm og respektfuld pleje og omsorg. Vi driver og administrer i øjeblikket 80 HJEM og er ca. 5.300 medarbejdere. På hovedkontoret i Vejle er vi ca. 50 ansatte.
I Danske Diakonhjem er det kristne livs- og menneskesyn fundament og afsæt for vores arbejde, og vi forventer, at du kan se dig selv i en organisation, hvor nogle af de bærende værdier er, at vi betragter ethvert menneske som unikt og værdifuldt samt respekterer andres holdninger, meninger, værdier og levevis.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Danske Diakonhjem, Skomagervej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922674