BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for tal? Er du kvalitetsbevidst? Har du en stærk økonomisk profil med stor interesse for seniorområdet? Befinder du dig som en fisk i vandet med en dagligdag, der varierer fra dag til dag? Er du god til at formidle økonomi på en let og forståelig måde? Hvis ja, så er du måske vores nye økonomimedarbejder.
I Vejle Kommune har vi en ambition om at have en national førerposition i velfærdsudvikling. En ambition der udspringer af visionen "Vejle med Vilje". Det betyder, at vi i Velfærdsforvaltningen, arbejder målrettet på at have en høj kvalitet i vores tilbud og opgaveløsning, og at vi med åbent sind går efter at opkvalificere og finde nye løsninger på vejen frem mod fremtidens velfærd. Det forudsætter, at vi har en god økonomisk understøttelse af vores ledere, så de kan fokusere på den borgernære indsats. Derfor søger vi en økonomimedarbejder til Velfærdsstaben, som skal understøtte plejecenterledere på seniorområdet i den daglige økonomiopfølgning og delvis i personaleadministration.
Om jobbet
Dine vigtigste opgaver vil være at varetage opgaver i relation til den daglige økonomi og lettere adm. opgaver for en gruppe af vores decentrale ledere. Det kan konkret være opgaver som omfatter bogføring, ud-kontering, opkrævning, lønopfølgning, indhentning af ref. udarbejdelse af lønskema, løbende opfølgning til budgetkontroller, kvalitetssikring og sparring i forhold til ledernes daglige økonomistyring.
Vi er midt i en større strukturændring, der både omfatter en organisationsændring på seniorområdet og en omlægning af den økonomiske understøttelse og styring.
Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer ugentlig og ønskes besat pr. 1. november. 2023.
Din baggage
Du har en administrativ uddannelse, gerne en kontoruddannelse fra en offentlig organisation med fokus på økonomi. Kan du samtidig svare JA til nedenstående, så er det måske dig vi søger.
- Du har god talforståelse og logisk sans.
- Du har erfaring med at arbejde i økonomisystem gerne ØS-indsigt eller tilsvarende økonomisystem anvendt i kommunerne. Her du derudover erfaring med lønsystem som eks. KMD – rollebaseret, så vil det være en fordel.
- Du er rutineret bruger af Office 365, og måske har du også erfaring med journaliseringssystemer – gerne SBSYS.
- Du er struktureret og kvalitetsbevidst
- Du er fleksibel, servicemindet og har gode kommunikative egenskaber
Du er åben, ansvarsbevidst og målrettet. Vi har fokus på "Service med vilje" – hvor vi i fællesskab lykkes med at løse opgaverne i et udviklende og kollegialt fællesskab. Det vil derfor være vigtigt, at du er en god teamplayer, og giver en ekstra indsats, når der er behov for det.
Du bliver en del af os
Du bliver en del af Velfærdsstaben, der er en stabsfunktion i Velfærdsforvaltningen, og som understøtter organisationen med bl.a. Økonomi, IT, Jura, HR, tilsyn, sekretærbistand, Velfærdsteknologi, proces- og projektledelse, analyser etc. Staben servicerer de to politiske udvalg Seniorudvalget og Voksenudvalget, Chefgruppen og driften.
Derudover er Staben opsøgende og på forkant med, hvad der kan understøtte og udvikle Velfærdsforvaltningen. Du får ca. 60 kollegaer heraf 10 kollegaer der alle understøtter de decentrale ledere på Seniorområdet med deres daglige økonomi og personaleadministration.
Staben er en afdeling, hvor der er stort fokus på et godt samarbejde i en uhøjtidelig tone. Hos os er det naturligt at sparre på tværs for at sikre den bedste opgaveløsning for de borgere, som vi skal betjene. Vores hverdag er præget af en anerkendende kultur, en uformel omgangstone, godt humør og stort engagement.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er i udgangspunktet en fast stilling på 37 timer pr. uge. Det er dog muligt at aftale et andet timetal
Flere oplysninger
Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til Stabs- og Økonomichef Trine Kragelund Jensen tlf. 23 29 40 64
Ansøgningsfrist
Søndag den 24. september 2023
Samtaler forventes afholdt onsdag den 27. september 2023
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=dbe36371)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=dbe36371&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5898610